גופשטיין בצאתו מחדר החקירות: "נחקרתי היום בהוראת האפיפיור"

דוד לזר 1 Comment on גופשטיין בצאתו מחדר החקירות: "נחקרתי היום בהוראת האפיפיור"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שאת רוב שעות היום הוא בילה בחדר החקירות לאחר שהתפרסמו התבטאויותיו על הצתת מסגדים וכנסיות – יו"ר ארגון להב'"ה, פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין קיים מסיבת עיתונאים יחד עם עורך דינו איתמר בן גביר.

לעיתונאים אמר גופשטיין כי "אני מרגיש כמו איזה אויב מדינה, נחקרתי היום ממש בהוראת האפיפיור. המשטרה חייבת להבין שמדובר במדינה דמוקרטית. לא יעלה על הדעת שבפאנל סגור אני מביא ציטוטים מהרמב"ם ונחקר על כך. ברגע שאנשים מרגישים שהם לא יכולים לדבר – זה מגיע לאותם נערים שעושים מעשים כמו תג מחיר. אני קורא לשרת המשפטים לפעול בנושא. אם לא רוצים תגי מחיר – תנו לנו לדבר. גם במשטרה אמרתי – אני נגד שריפת כנסיות".

תחילת הפרשה, בשבוע שעבר התפרסמה קלטת עם דבריו של גופשטיין באירוע סגור שבה הוא כביכול נשמע שהוא תומך בהשחתת כנסיות, "צריך לשרוף כנסיות בארץ", נאמר שם.

העיתונאי בני רבינוביץ שהשתתף אף הוא באותו אירוע סגור שאל את גופשטיין האם הוא בעד שריפת כנסיות בארץ והוא ענה תשובה מתחמקת: "הרמב"ם… צריך לשרוף. האם אתה נגד הרמב"ם או בעד הרמב"ם?" היקשה העיתונאי ואמר לו: "אל תגיד לי רמב"ם, שאלתי אותך מה אתה אומר" ובתגובה גופשטיין ענה: "בוודאי שכן".

רבינוביץ אמר לגופשטיין, "בנצי, אני רוצה לומר לך שאני באמת בהלם ממה שאתה אומר פה. אתה בעצם אומר שצריך לצאת ולשרוף כנסיות. אתה אומר פה דבר מטורף".  גופשטיין בתגובה: "מה השאלה? יש לך ספק שלא?" והוסיף: "ההלכה פשוטה, שיטת הרמב"ם אומרת שצריך לבער עבודה זרה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גופשטיין צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!